Nurdem0433 ekran boyu daha büyük ve ekran renk kalitesi daha yüksek çözünürlükte. Parmak okuma özelliği yok ama yüz tanıma özelliği var. Kamerasında gece modu özelliği var, ön kamerasında portre özelliği var. İsterseniz Apple resmî sitesinde karşılaştırma yapabilirsiniz.