Günaydın kızlar kızım 15 aylık durup dururken insanlara vuruyor arada yapıyor bunu ve gülüyor sanırım oyun sanıyor ıh ıh diye yapıyor özellikle istemediği bi şey olunca yapıyor tv telefon tablet hiç birini görmedi izletmedik yanında şiddet içeren bi şey de olmadı anlatıyorum annecim yapma diye o an kafa sallıyor sonra yine nasıl vazgeçiririm lütfen yardımcı olur musunuz