31 günlük bebeğim var hiperlaktasyonla uğraşıyoruz doğduğundan beri, her emzirmeden sonra pompayla boşaltıyorum,sıcak kompres uyguluyordum, günlük duş alıyordum bunlara rağmen mastit oldum ve bir haftadrda mastitle mücadele ediyoruz inanın uyku nedir unuttum bebeğim uyusa bile ben göğüslerimin şişliği gerginliğinden yatamıyorum kalkıyorum sıcak suyla masaj yapıyorum elimle az sağıyorum o sırada kendiside akıyor zaten, daha sonra bebeğimi emziriyorım ardından pompayla kalan sütü boşaltıp soğuk lahana ile kompres yapıyorum günlük duşumuda aksatmıyorm , yapmadığım yok diyebilirim bu kısır döngünün içindeyiz çok yoruldum artık uykusuzluk biyana bebeğimle mutlu bir şekilde vakit geçirememe, mastitin ağrısı acısı öyle ne zaman bitecek bu çile göğüslerim ne zaman terbiye olacak , üç ay sürüyor diyorlar ama dayanacak gücüm kalmadı üç ay düşünemiyorum göğüslerin terbiye olması için yapabileceğim hiç mi birşey yok bu süreci kısa atlatanlar ne yapıyor lütfen yardımcı olun🙏🏻