teacher_mommy Merhaba en tatlı anneler 🤗💕, bebeğim için bebek arabası alıcaz da, ilkbahar geldi belki açık havada yürüyüş yaparız. Tavsiyeleriniz nedir? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız ?
Anne80 teacher_mommy bende sadece kabin boy tarzı araba var o da kraftın tango modeli yenidoğan uyumlu 4 bucuk aylığız hava güzel oldukca cıkarttım hem pratik katlaması vs hem çok hafif hemde az yer kaplıyor
Alpertunga teacher_mommy lastiklerine dikkat etmen lazım uzun mesafe yürüyeceksen hafif lastikler seni yarı yolda bırakabilir. Sürekli yürüdüğüm için ben ağır lastikleri sağlam bir araba seçtim. Joie’de bir model ama araba bagajına girme vb konularda zorluyor.
birboncukannesiiii teacher_mommy canım kullanım alanına bağlı. Ben gurbettyim. Ailemin yanına uçakla gidip gelmelere başladım oturmaya başlayınca. Tek elle aç kapa kaldır yapabilceğim bi araba aradım ve kraft tango/cocpit modelini aldım. Tentesi çok uzun. Güneşe karşı süper. sol kolumda kızım sağ elimde bebek arabasını kapatıp kaldırabiliyorum aynı şekilde açıp kızımı koyabiliyorum. yenidoğandan itibaren kullandım. 1300tl ye almıştm
sarilokumumm teacher_mommy ben travel aldım sunny baby vista uygun ve hafif güzel bir araba tek elle kapanıyor ve kapanınca kabin boy oluyor 1500 tl