masal28 Günnaydın🥳 kızım 4 ay 3 günlük, bu hafta doktorumuza soracağım ne zaman oturacağını ama ben çok heyecanlıyım, onu öyle göriciim için😇 malum bide atak, hep kucak istiyor şuan da zaten😂 Sizin bebişleriniz ne zaman oturdu?
EmineYilmaz masal28 o aylarda oturtmaya başlamıştım kendini hep kaldırıyordu doktorda izin vermişti ☺️
BaraninAnnesi masal28 ben o aylarda destekli bi şekilde oturtuyordum kucağımda yada yatakta olsun. Simdi 7 aylık olduk 1,2 haftadir desteksiz oturuyor 🤗
Anne80 masal28 ben 4.ayda kucagımda destekli oturtmaya basladım rahatsız olsa kendini attırırdı olmadı dün de duş alırken 10 saniye kadar küvete oturttum 😂 çok hoşuna gitti
Ikrazumra19 masal28 2 cocugumu da doktor tavsiyesi ile 4.ayda oturtmaya baslad9m hicbir sorun yasamadim
masal28 EmineYilmaz kucağımda oturma pozisyonunu almaya başladı, istiyor sanırım inşallah bizde otururuz🥰
Ozgexo Oğlum 4 ay 19 günlük hala oturmuyorum.kendi başını kaldırıp oturmak istiyor ama 6. Ayda destekli başlıcam 😍
Mom042 Ozgexo benimde kizim 4 aylik olmak uzere hemen kafasini kaldiriyo annem gil oturtma diyor ilk kizimda kaynanam 5. Ayda kucakta tutuyodu 5. Ayi beklmek istiyorum ama sonra bu hev3si gider diye korkuyorum acaba 4 bucuk ayl8kken baslasam mi
Fatosemir Ozgexo YouTube’da Osman gönülal doktoru takip ediyorum daha üç aylıkken bile destekli oturtmaya başlayın diyordu. Ve kucağınızda olmadığında hep uzatıyor musunuz siz.
Mom042 masal28 doktora gdiemiyoruz orduda oturuyorum vaka sayisi cok oldgu icin adim atmaya korkuyoruz aylik kontorl icin saglik ocagina tek gdiebiliyoruz cok guzel bakiyolar sorsam aile hekimi yardimci olurmu bilmiyorum . Zaten devleye goturuyoduk kontrol icin bingildagina bile bakmiyodu doktor
masal28 Mom042 bence hemşirenize de sorabilirsiniz gittiğinizde tam 4 ü bitirmediyse bekleyin isterseniz☺️