Mirayslck Selam kızlar 👋 50 günlük bir kızım var bir aydan fazladır gözü akıyor .Doktora götürdüm iki kere .Damla veriyor kullanırken iyi bıraktığımız an tekrar akmaya başlıyor .Bebeği böyle olanlar var mı ?Doktorunuz ne dedi ?