durucinar 40ım yeni çıktı ama kanamam hala devam ediyor 😔 Dr kontrolüm var ama kanamam olduğu için gidemiyorum da .. tam bitiyor diyorum ertesi günü tekrar başlıyor 😔 birde sezeryandan sonra ki Dr kontrolü nasıldı ?
Defnekokusu durucinar 60 güne kadar kanama devam eder. Benim kanamam varken doktora gittim. Zaten ilk günler kadar çok değildi. Bir sorun teşkil etmedi. Zaten ultrason başlığına koruyucu geçirdikleri için sizi de doktoru da rahatsız etmez. Ben de çekinmiştim ama bir şey olmadı. Dikişlerimi kontrol etmesi gerekiyordu. 40im çıkar çıkmaz gittim
Defnekokusu durucinar Simir testi için farklı bir başlık kullandi. Sonra alt muayene ile dikişleri kontrol etti. Sonra elle üst dikişlere bakti
durucinar Defnekokusu kızımda üstten muayene etmişlerdi şimdi devlette başka oluyormuş baksanıza bu halde de gitmek istemiyorum çünkü
Defnekokusu durucinar Ben özel hastanede sezaryen doğum yaptım. Normal doğum yapan bir arkadaşımin rahmine de alttan bakmışlar özelde. Belki devlette farklıdır dediginiz gibi