Sevdaybuke Kızım prematüre bebek doğduğunda 1300 gramdi şuan kro 10 aylık düzeltilmiş 9 aylik 7 kilo normal mi?
Annis-ogul Sevdaybuke gayet iyi cnm bide kiz bebisleri genelde daha zayıf olur .sağlıklı olsun da kilo hic önemli değil
FG-oykumina Sevdaybuke bizde Pramatüre doğduk 2kilo suan 5 aylık ama düzeltilmiş3. 5 aylık 5.bucuk kiloyuz normalmi ya gören aa ne kadar küçük diyor cok üzülüyorum boyda kısa 61 oldu
Sema9393 Benim bebegimde prematüre 1300 gr doğdu şuan 13 ayligiz takvime göre 8 buçuk. Doktor iyi dedi kilosuna