Aalya JustGrace sana tavsiye verıyorum hatta bazen ben de uzuluyorm az kg alıyor diye bebegım ama sonra dedıklerım aklıma gelıyor . Ben ailemden uzaktayım. 5 aylıkken yanlarına gıttım annem ılk gun senın sutun yaramıyor yağlı degil demek ki cocuk zayıf dedi. Ben de baya uzuldum ama onlar foto da hep sisman göruyodu. Bayadır da kucuk cocuk görmediler dedim ortalama da kilosu şoyle boyle baya tartıstım. Sonradan dıyor ılk gorunce birden zayıf geldi gpzume ama normal dıyor 🥵 yani ınsanın kendi annesi bile boyle uzebılıyor
JustGrace Aalya çok ama çok haklısın. Benim kızımı da her gören daha iki aylık sanıyor halası bile düşün 🙄 oğlum iki yaşında onu da öyle… her insan bir değil her çocuk da tombul olsun… ama doktorlar da öyle deyince çok canım sıkılıyor.
Toprak2509 JustGrace bnde aynı durumdayım. Bnde 60 bile çıkmıyor. Mama mafetti çocugumu.gaz ve kabızlık çekiyoruz Tam uyuyacagı zaman emiyor. Bestlak damla , yulaf ve bol su deneyin. Mamayı değiştirip emzirme destek sistemi alacagım sizde öyle yapın hem sütünüz artar.
JustGrace Toprak2509 ben de bir emzirme danışmanına başvurmayı düşündüm ama fiyatlar nasıldır hiç bilgim yok
Aalya JustGrace ortalamadaysa kilosu sıkıntı etme bence bosver bizimkiler minyon napalım :) bana da kucukken cok zayıfsın derlerdi. Hep kılo almak ısterdım alamazdım. Evlenmeden once bir tık aştım sınırı. Evlendim dogumdan sonra kaldı kılom biraz anladım ki kilo bana göre degil oyle daha mutluyum 🤩 bebeklerde kilo hoslarına gidiyor ınsanların. Bana zayıfsın diyenlerin de hepsi şişmandı 😛
JustGrace Aalya ay kesinlikle. Kilosu olması gereken sınırlar içinde ama sadece iki ayda alması gereken kiloyu bir ayda almış. Gazı var ne yapsın çocuk sıkıntı çekiyor 😏
beyzalya12 JustGrace Bebeğinizi her emzirme sonrası kalan sütünüzü sağın, memeyi tam boşaltamıyorsa sütünüz azalır. Bir de Solgar Brewest Yeast tablet kullanın düzenli, artar inşallah sütünüz. Ben de sadece bu tablet işe yaradı.