Merhaba arkadaşlar belki bir daha anne olcaklar yeni anne olacaklar vardır aramızda diye yazıyorum.
İlk bebeğim emzik emmedi o kadar özenmiştimki. İkinci bebeğim oldu. 1 aylık olmasına yakın emzik verdim hemen alıştı. Ama beni emmemeye başladı yani 1 aylık bebek redde başladı. Ama bunun emzikten olduğunu bir türlü anlayamadım. 2 aya yakın uğraştım. Şırıngayla kaşıkla yada hoplata hoplata ve uykusunda besledim. Ama gün geçtikçe şırınga ve kaşıkla içirmek dahada zorlaştı. Çünkü büyüdükçe miktar artıyordu. Çok uğramıştım ve biberonla vermeye başladım çünkü mecburdum kilo alımı 1bucuk kilo alırken aniden 400 grama düştü 3.aya geçerken. Korkuyodum oğlum alerjik bir bebekti ve ondada red yaşamıştım hep zayıf kalmıştı biberonada alıştıramamıştım. Ya bu da alışmassa beslenmezse diye cok korktum. Tabi biberona geçince sütta azaldı mama aldım 4.ayda hepten bıraktı beni. 11 aylık olucak ve benim sütüm sıkınca geliyor ve ben her banyoda bilki emer diye tutuyorum göğsüme ama yabancı gibi bakıyor😞😞😞 oğlum 1 yaşından sonra bağımlısı olmuştu alerjisi bitince. Öyle seviyordumki emzirmeyi. Çok güzel bir duyguydu.
O yüzden emzik illa şart değil bırakın sütünüzü emerken uyusun memeden başka niye yabancı bir madde katılır ki küçüçük bebeğin ağzına.. Çok pişmanım çook..
Emmedi diye tabiki sağlıksız değil sağlığı yerinde ama bunu bile bile ben yaptım. Tabiki her bebekte aynısı olacak diye birşey yok bunlar benim deneyimlerim. 3. Bir bebeğim olursa bu hataları asla yapmıcam 😇😇😇