Busbus3 benimki sadece avent tutmuştu , dedigin gibi yeni dogdugu zamanlarda emzik gibi kullanıyodu şuan 3 ay 8 günlük emzigi sadece uykuya geçişlerde istiyo ama artık öyle memeyide emzik gibi kullanmıyo bir süre sonra geçiyo sanırım daha yeni dogdukları için anneyle olmak istiyolar hep :)