Eecc Kızlar affedersiniz gazım var ama çıkartamıyorum çocuğa da rahatsızlık veriyo ağlıyo hep gaz yapıyo ona da ne yiyip içmem lazım 🤦♀️
Bulutbey Eecc bir çay bardağı sıcak suya bir çay kaşığı kimyon atıp karıştırıp için. İyi gelecektir. Bir de bebeklere yaptığımız gibi sırt üstü yatıp bacaklarınızı gövdenize doğru çekip çekip bırakın. Gazın çıkmasını kolaylaştırır.
Lnr123 Eecc balım bi su bardağına bi kaş kaşığı kadar kimyon koy sıcak su dök 2-3 dk demlensin iç sonra soğuyuunca ılık olunca bi kaş kaşığı kadar da bebeğine içir onunda gazını alır hem