Balsevgi Oğluma 5 aylık iken19 şubatta aşı yaptırdım ama bir bacağında şişlik oluştu ve hala geçmedi. Sanki aşı dağılmamış gibi bu durumu yaşayan var mı ne yapmalıyım.
simsekmevlude Balsevgi evet canım benimde ikizlerimde var biri biraz daha kılolu onda sısıklık yaptı zamanla dagılıyor merak etme bır aonrakı doz vuruldugunda hafif bastırarak ovalarsın doktorumuz normal oldugunu soyledi bize 2. Dozda olmadı şişlik fazla