Eliffffffffffff Sezaryenden bir süre sonra kabız oldum. Doktor magnezi vermişti. Onu 3,4 içişimde ancak geçti. Ağrılı oluyor. Şimdi yine var. Ara ara olacak mı hep böyle? Bazen de bel ağrısı oluyor.
Asel_k_11 Eliffffffffffff maalesef 6 ayda ancak düzene girdi canım komposto iç kayısı ye bide zeytinyağı bunlar iyi gelmişti bana
Snfk Eliffffffffffff probiyotik beslen canım kefir yoğurt ayran gibi. Günde bir bardak kefir iç. Eğer bulabilirsen öğütülmüş keten tohumunu bir tatlı kaşığı bir kase yoğurda ekleyip yiyebilirsin.
Asel_k_11 Happymamss geldi ama bebeğim emmedi belki 40 gün ancak sonra içtiğini kustu sağdım biberonla bile içmedi
Happymamss Asel_k_11 benim göğüslerim şişti canım ucu da geri kalanı da taş gibi oldu çok acıyor ve bebeğim göğsünün ucu büyüdüğünden sertlestiginden emmek istemiyor süt zar zor 1-2 damla çıkıyor napabilirim bir fikrin varmı mahvoldum bebeğim aç mama veriyorum artık kaşıkla
Kcr Happymamss süt dolduğundan şişti benim öyle olmultı sertleşti iyice çocuk emiyo süt gelmiyordu sıcak banyo sıcak havlu masajla göğsü yumuşatıp sağdım sonra bebeğe verdim emdi az az
ilahiyatci_Mom Happymamss bol duş alın ılık ya da ılıktan biraz sıcak suyla göğsünüze masaj yapın bu cok rahatlatacaktır ve göğsünüzü sağın yoksa orda bezeler olusur iyice canınız yanar süt bebek alana kadar uğrasın alamadıkçada göğsünüzü mutlaka boşaltın ki agrı olmasn o zmn uçta cıkıyor
Kcr Happymamss benimde sezaryan su geçirmez bant takmışlardı yaptım banyo ama sen memeni sıcağa yakın suda sabunla ovala masaj yaş sıcak havlu ile ovala sütünü sağmak için makineler var onlardan al elektrikliler daha iyi
Happymamss ilahiyatci_Mom nasıl bosaltocagimi bilmiyorum zaten zar zor geliyor canım napabilirim sezryanliyim nasıl duş alayım belimi bağlayıp strc ve çöp poşeti ile otursam mi
Eliffffffffffff ilahiyatci_Mom Bunu yıllar önce kullanmıştım çok etkili ama emzirenler için zararı var mı ki
ilahiyatci_Mom Happymamss canım dikiş üzerine su geçirmeyen bantlar var ilk bir hafta duşunu onunla alıyorsun hiç korkma bi damla su girmiyor doktorunun demesi gerekti bunu eczaneden onu aldırırsın o sekilde girersin dusa bol msaj yap duş başlıgını göğsünde tut elinle masaj yap cıkınca da direkt olarak ya bebeğe ver tutamazsa önce bi göğüslerini süt sağma makinesiyle sağım yap o sekilde rahatlarsn bende öyleydim birebir aynısıydm bunu yaptm sütüm de tamamen geldi tıkanma da geçti ilk zamanlar sürekli sağım yaptm süt için iyi oluyor süt kanalların genişleyip süt üretimin başlamıs oluyor ama hem bebeğe vermeye calıs hem bunu yap kesinlikle önce emzirmeye calıs ki aranızda bağ olussun
Snfk Eliffffffffffff tabii ki hayır. Kefir mayası bulmak epey zor zaten. Ama ben hamileykende hep tükettim kefir. Sadece sade kefir içmeye gayret et. Ben meyveli kefirlere pek güvenmiyorum açıkçası.