Uyumak istememe degil bunun adı yatagı benim yatagıma bitişik gece 15 20 kere kalkıp onu uyutmam icin kucagıma geliyo bir tanesinde izliyorum onu gözleri kapalı kalktı oturdu biraz durup diger yöne ayaklandı ben ses cıkarmasam belki Baska tarafa gidicekti uyur gezer mi diye bile düşündüm artık uyku sersemi benim de sesimin yükseldiğini farkettim karsılıklı cok yıpranıyoruz bildiginiz bir çözüm var mı ya da bunun nedeni nedir 😒