Ben doktoruma sormuştum hamileyken. Saç boyatmanın bebeğe zararı olduğuyla ilgili bi araştırma sonucu yok ama yine de ilk üç ay bekle sonra boyat demişti. Ben boyattım 7.ayımdı sanırım. Sadece havalandırılan bi ortamda olmasına dikkat etmiştim çok solumamak için. Doğumdan sonrada boyattım 🤷🏻♀️