Dün gece öyle bir mama yaptım ki. İçine muz hurma tok tutacak ne varsa kattım 😅 dedim hadi şimdi de acıkta uyan. Yine uyandı yine uyandı. Benimkide 6 aylık. Aynı sorun var bizde de. Açlık tokluk değil konu. Sabaha karşı artık canıma tak etti emzirdiö iyice yatırdım yatağına. Baba baba diye sesleniyo hiç umursamadım uyumuş kendi kendine 😄😄