Oaoa benimde bebegim 1 aylik ben sagiyorum hastanede bir 55 falan cikti bir iki defa 70 75 çıktı. Ama kilo alimi iyi değil dedi doktorlar. O yuzden mamaya basladik. Bebekler makinalardan daha iyi cekermis. Kizimda emiyor beni hic yok değil zaten sutumde. Ama tam bosaltamiyorda kizim goguslerimi cunku emdikten sonra sagiyorum 20 cc falan daha cikiyor. Ama doktor yetersiz dedi. Süt arttirici seyler falan verdi. Suan bebegim 1 aylık 4050 kilo 3.555 dogdu. Mama verdi doktor meme+mama olarak gidiyoruz. Aldigi kadar ver dedi o bırakır doyunca dedi. Once bir 60cc verdim aldi. Sonra 2.defa 3 - 4saat sonra emzirdim 60cc verdim biraz zor aldi ama istedi aldi verince. Sonra bir kaldirdim kustu hepsini. Demekki zorlamis kendini. Ben anlamadim bu isten bir sey. Mama vermek istemiyorum dedim ama kilo alimindan dolayi vermelisin dedi doktor bende veriyorum. O zaman benimde sutum sagma makinasindakinden daha cok aslinda. Cocuguma 70cc yetiyor suan. Sagma makinasi ile cikiyor o kadar ondan daha fazla ise yetmesi lazim 🙄