Ertugrulunannesi Aptamil comformil kullanıyoruz kabızlık sorunu olduğu için evolvia ac deneyecegim bide ama aklma taklan bsey var size dansmak istiyorum diyabetik mama diyor kilo almasnı engellermi veya azmı kilo aldırıyor ?
Merveedd Ertugrulunannesi bizde aptamil kullanıoduk kaka sorunumuz yoktu evolvia daha yararlı diye geçtik kaka yapamıyor oğlum hipp combiotice geç dedi doktorum evolvia ile 41 günde 2 kilo aldık o konuda süper
Ertugrulunannesi Yararlı mamayı bulana kadar deneyecegiz galiba evolvia icin gazda kabzlıkta yapmyor diyen cok oldugu icin onu denemek istedm oda yaramazsa hipp deneyecegm sanrm
Merveedd Ertugrulunannesi aynen bizde aşırı kabızlık yaptı çocuk ıkınmaktan bir hal oluyor yok yinede yapamıyor hipp bi deneyim bakalım nolcak😊