Merhaba arkadaşlar 2 gün önce doğum yaptım bebeğim mememi tutuyordu fakat sütüm yoktu zar zor damla geliyor du bebeğim aç kaldı ebeler mama verilebilir dediler süt gelene kadar daha sonra sütüm ufak ufak gelmeye başladı bebeğin emmesi lazımdı eve geldik veriyorum kabul etmiyor memeyi el pompası ile sagmaya çalışmaktan ucu kocamn oldu bebek almıyor ne yapmam lazım birde mamayı kaç saatte bir kaç CC vermeliyim ilk gebeligim yardım ederseniz çok sevinirim 🙏🏻