Hatice3443 11 günlük bebeğim nezle oldu daha önce bu kadar erken başınıza geldi mi ne yapacağımı şaşırdım çok küçük
neredenbileceksinizz Hatice3443 ateşine hep bak 38 olursa hastaneyeyatması gerek Allah korusun ve hep burnunu temizle 2 saatte 1 de olabilir
Saripapatyammm Hatice3443 Henüz cok kücük hastaneden baska cözüm yok evde bisey yapamazsiniz. Gecmis olsun
Hatice3443 Ateşi yok Ama emmesi kesildi çok az emiyo birde öksürüğü var ilk bebeğim elim kolum bağlı kaldım korkuda başladı
Hatice3443 Ben doğumdan sonra nezle oldum tedbir olarak maske eldiven taktım ama dün gece oğlumda öksürük ve burnunda akıntıyla karşılaştım geceden beride emzirmeye çalışıyorum iştahı kalmadı hiç elimden hiç bişi gelmiyor çok küçük
Albayrakokur Mevbursun götür benimde öyle oldu bukde küçük değildi ama yemi doğan dön3miydi doktor iyiki gryiröişsin geciktrmemişsin dedi antibyotik verdi vs ilaçlarda götür derim ama özele devletler çok kalabalık olur
Hatice3443 Saatin gelmesini bekliyorum hemen götürmek istedim ama acil doktoru anlamaz diye kendi doktorunu bekliyorum
Hatice3443 Yenidoğan için ilaç veriliyo mu verilirsede çok küçük yeni anne oldum korku endişe herşey var elim ayağıma dolaştı iyice
Aysssss Hatice3443 canım sıkıntı etme sen bol bol c vitamini al nar kivi et et suyu iç daha çok küçük evet benim bebeğim ilk dört gün antibiyotik aldı kendilerine göre dozlar ilaçlar oluyor sıkıntı etme düzelir inşallah Allah daha kötüsü den korusun evlatlarımızı
Hatice3443 Aysssss amin inşaallah çok küçük deneyimsiz bi anneyim kendimi suçluyorum sürekli inşaallah çabuk atlatırız vitamin alıyorum geçmesin diye o kadar tedbir aldım ama sütten aldı yine teşekkür ederim tavsiyen için
mnkkzm210920-93 Hatice3443 geçmiş olsun canım olmuş olan sen başka ne yapabilirsin ki sıkma canını Allah’ın izniyle geçer erken dr gitmen en büyük avantaj acil şifalar 🤲🏻
Aysssss Hatice3443 canım benimde ilk bebeğim indan ilk şeylerle karşılaşınca çok korkuyor gercekten ne yapacağını şaşırıyor el kadar bebek kiyamiyor insan geçmiş olsun tekrardan