turunculuanne geçen yaz biz de gitmedik tatile pandemiden dolayı. Ondan önce balayına gitmiştik. Antalya’ya titanic deluxe golf’e herşey muhteşemdi. Odamızdan çıkınca direkt havuz vardı. Aslında bebekle gidilecek en güzel tatildi. Çanta, eşya taşıma derdi olmazdı. Ama fiyatlar uçmuş durumda. Biz de bu sene Temmuz ayının başına Trendy Lara’dan ayarladık. Ama biraz geç kaldınız. Yılbaşından önce alınmalı böyle tatiller. Biz 7.100′e aldık 6 gece 7 gün ultra herşey dahil. Şu an 10 bin lira aynı oda 🙄 Bir de kiralık villalar var. Eşim öyle bişey yapalım hem temiz olur dedi ama bebekle gidilecek en kötü tatil olurdu. Yemek yok, oda temizlik yok hepsiyle biz ilgilenmek zorunda kalcaz. Annelere tatil değil işkence olur