Zeynepppppp Bebegim 6 ay 5 gunluk elimde 1 numara mama var bazen doymadi hissi geliyo mama versem diyorum 2 numara alip onuda israf etmek istemiyorum 1 numaradan versem bisey olur mu
bebisimbenm Zeynepppppp canim 6 aylik olmus ben olsaydım mama vermezdim ek gıda verirdim.. ama şayet vereceğim diyorsan bisey olmaz sadece 1 2 3 diye numaralanmasinin sebebi bebegin kaldırabileceği şekilde icerigi oluyor arada cok fark yok yani