mrveefe12 oğlan Uyuyunca anca kendime vakit ayırıpda çay kahve keyfi yapabiliyorum bugun bide ekstra uzun süreden sonra diziye bakayım dedim ilk bölüm bitti derken baktım 2.sonuna yaklaşmışım ağlamaktan sildiğim peçeteleri topladığım yataga geldim 😂😂