Pekmeziletahin Yagmuralmila her insanın bünyesi farklı cnm olmaman gayet normal 8 -9 ay olmayan biliyorum ben oğlumda 2 Aydan sonra olmuştum kızım 3 aylık daha olmadım biraz daha olmayım güzel böyle🤣😂 (aşırı ağrım olduğu için )
Defnekokusu Yagmuralmila 6 ay adet görmemek normal. Süt korumaz sakin güvenmeyin. Halk arasında uydurulmuş bir şey o siz korunun
Sngl12345 Smryna bende kırkım çıktı oldum ama çok az şekilde şimdi tekrar düzene biner mi her ay yoksa olmama durumu var mı çünkü daha olmadım 😏
BirMucizeninAnnesi Yagmuralmila doğum yapalı 3 ay oldu Hâlâ doğum sonrası gelen kanamadan sonra adet olmadım..
MutluU Yagmuralmila 53 gun oldu şuan olmadim daha bnde sezeryan olmuştu m ama 7-8 ay olmayanlar varmis bklm ne zmn olcam
Prensannemm Yagmuralmila bende Ayn bir kere oldum 40 m çıktıktan sonra3 aylık bebeğim daha da olmadim