Kusdmr Korona olanlar acaba baş ağrısı nasıl bir agriydı?Normlde sinüziti olan biriyim.Birkac gündür gene sinüzit gibi baş ağrılarım oluyor.Evden çıkmıyorum ama yinede korkuyorum.Kıziminda sesi kısık bir haftadır.
Ygll Kusdmr gece gündüz geçmeyen Bi ağrı oldu bende. Sinizüt gibi değildi ama. Bende de var sinüzit sinüzit daha çok alın yanak göz çevresi ağrıdı. Ama bu ağrı böyle içten içe Bi ağrı kafanın üst kısmı ağrısı benşm. Geçmiş olsun inşallah geçer.
GamzeKeser Kusdmr valla bende sinüzit var ama bu koronadaki bas ağrısı öyle bişeyki nefes aldırmadı bana hayatım boyunca toplasam böyle ağrı çekmedim aöa tabi kişiden kişiye değişir siz yine biraz karantinaya alın kendinizi
Ygll Kusdmr bağazda yanma yani sıcaklık gibi Bi his vardı az Bi ağrı oldu. Birde okadar yorgun hissediyordum ki kendimi anlatamam. Ben uyuyamıyorum yemek yiyemiyorum düzgün ondan sanıyordum meğerse değilmiş. Daha sonra biraz öksürük göğüs ağrısı en çokta bacak ağrısı oldu. Sonra bunlar yavaş yavaş geçti.
Ygll Kusdmr birde eşim karantinaya girdi son karantina günümüzde koku gitti bende. Yani aslında ben iyiyim sanıyordum son karantina gününde ortaya çıktı benim koku kaybı. Diğer belirtiler vardı ama eşimin karantinası bitti benim o gün ağırlamaya başladı.
Naciyedinc Ben olmuştum. Ama baş ağrısı vs yoktu. 39-39,5 arası ateş, vücut ağrısı, kuru öksürük, tat koku kaybı ne varsa geldi başıma biraz ağır atlattım. İnşallah olmamışsınızdır, insan buluttan nem kapıyor şu süreçte :(
Kusdmr GamzeKeser zaten evdeyiz dışarı çıkmıyorum çocuk küçük diye.Ama yinede tedirginim.Esim çalışıyor malum