Benimki gün içerisinde hep uyanık kalıyor hep emmek istiyor. 3 kere mama veriyorum sabah 8:30 öğlen 15:00 akşam 19:30.onu da vermesem kıyameti koparıyor alışkanlık yapmış sütüm olsa bile istiyor mama. Gün içinde zaten hep emdiği için birikmiyor sütüm. Sonuç olarak inekler bile sabah akşam veriyor sütü 😁