Kızlar sütümü sağarak veriyorum bebeğime. Aynı zamanda mama da içiyor. Bir ilaç kullanmam gerekiyor. O yüzden doktor eğer bu ilacı kullanacaksan sütünü vermemelisin dedi. Neyse bende kullanmadım daha. Bir kaç gündür kendi sütümü verirken içmek istemiyordu. Zar zor içiriyordum. Neyse bugün yine tadına bakınca içmek istemedi bende mama yapim bakim içecek mi dedim. Mamanın hepsini içti. Sütümü niye içmek istemiyor acaba ?