Akarsu reflüsü olabilir aynı durumu yaşayan biri olarak yazıyorum doktorumuz başını yerden bir karış kadar yüksekte tutmamızı önerdi. Bebeğim ilk doğduğunda ben başı yüksekte kalacak şekilde yatırdıysam annem ne yazık ki ısrarla düz yatırdı. Düz kesinlikle yatırmayın eğimli yatırın. Çok küçük olduğu için doyduğunu anlamıyorlar. Dördüncü ayımıza gireceğiz hala kusmamız devam ediyor mesela. Ama yine de doktorunuza danışın derim. Reflü yastığı alabilirsiniz Yenidoğanda Bence mutlaka olmalı