Akarsu biz nefes almakta zorluk çekiyordu burnu çok fazla tıkalıydı acile götürdük uyuyamıyordu nefes alamadığından acilde hemşireler serum fizyolojik su ile temizlediler burnunu Şiringayla bir tarafdan fışkırtıp diğer taraftan çıkartıyor burnunda ne var ne yoksa o günden beri biz onu kullanıyoruz 4 tüp deniz suyu kullanmıştık işe yaramamıştı şuan çok iyiyiz şükür geçti 🤲