Pirensesannesi sırf bu yüzden hastaneden eve geldiğimizde oğlum ya kusar boğulursa diye uyumamıştım ve vücudum şişmişti ellerim ayaklarım yüzüm, ablama emanet edip 3.gün gündüz uyudum ve hemen şişlikler inmişti. 9.ayına kadar zorla çocuğumu yan yatırdım dönmemesini sağladım her zaman, sürekli uyanıp kontrol ettim. Yanımda babynestte yatırıyordum alarm kurar her 15 dk da bir bakardım psikolojim alt üst olmuştu resmen. Eşim hala der o zamanlar çok korkuyordum senin için diye 🙄 9.ayında bi cesaret geldi izin verdim yüzüstü uyudu yavrum bütün gece cok huzurluydu ve o günden sonra bi rahatlama geldi bana kendime geldim. Şuan 2,5 yaşında çok şükür, beraber yatıyoruz şimdi de ayıramıyorum icim rahat etmiyo😅