Zelisskk otri bebe yazmış bazıları ama çok araştırdım zararlı aslında bebeklerin damarları çok ince ve doğru nefes yönetimi yapılamazsa çatlayabilirmiş.Ben eczaneden serum fizyoloji aldım aynı serum gibi büyük birazda 5 cc lik enjektör aldım.Çok basit yan yatır üstte kalan burun deliğine 2,5 cc sini sık yada göz kararı diyim normal hızda foştan basmayın enjektöre yeter 😂👍Sonra bebeği kaldırıp sırtına gaz çıkarır gibi vurun akıyor hepsi zaten aynı işlemi diğer burundeliğinede uygulayacaksınız sağlıklı olan bu yöntem doktorların önerdiği hem burun Arkadı genizdeki mukusuda temizlemiş oluyorsunuz böylelikle 👍