Hryklc benim geldi daha 40inin icindeydi muaynede ufurum cikti aglarken mosmor oluyodu tikaniyodu. Mumkun mertebe aglamasa iyi olur ya da agzinin icine ufle demisti bana hemsire tikanmasin nefes alsin diye. Bir sonraki muaynede kendiliginden gecti cok sukur. Ins sizinki de gecer. Gecmis olsun