Arkadaşlar bu gün 1 ay 3 günlüğüz pramatüre doğduk 2380 granm sütğm geliyor gündüzleri sürekli emziriyorum saat bası en gec birbucuk saatte sarılıpımozda vardı ama gğn içinde öyle bi zaman geliyorki emiyor emiyor gala aranıyor doymuyo göğsümde süt bitiyor mama veriyorum 60 cc gğnde 1 yada bazen 2 doktor kontrolune gitik ve 3650 gram olmus doktor dedi sütün yetiyor mana verme seni bırakır, ama o dönende mama vermesem susmuyor emiyor en son memeyle savas yapıyor resmen cıldırmıs gibi, siz böyle durumsa mama yerine ne yapıyosunuz fikri olan var mı, bu arada nenemi emiyor versem 90 cc içeçek içsede kusma olmuyor fazla gelmıyor sanırım çözemedimm