Bebeğim fışkırarak 2 kez kustu.
Ek gıda tadımlarında elma günüydü bugün, öğlen beş altı kaşık verdim. Akşamüstü de daha önce denediğimiz ve bi sorun yaşamadığımız için biraz muz verdim. Saat 11 gibi emzirdikten sonra fışkırarak kustu. Mukuslu gibiydi, elma ve muz parçaları da vardı. Kustuktan 20 dakika kadar sonra tekrar emzirdim aynı şekilde onu da kustu. Çok endişelendim neden fışkırarak kustu? Elmanın bi etkisi mi, muz fazla mı geldi, üşüttü mü anlamadım. Doktoruna yazdım henüz cevap vermedi. Daha önce başına gelen var mı, neden olur?????