Bebeğim 3 aylık oldu ilk 2 ay birer kilo kadar aldı bu ay 700 gr civarı almış sağlık ocağında ki ebe geceleri 4 saatte bir emziriyordum 3 saatte bir emzir gündüzleride bol bol emzir dedi. 700 gr az mı acaba ilk bebeğim tecrübesizim. Bebeğim 2850 doğdu şuan tam 3 aylık bir hastanede 5400 çıktı birinde 5600 normal mi acaba :)