Elff
Merhaba hanımla tam dört aylık bi
Kızım var ve iki gündür gece hep ağlayarak uyuyor bende durmuyor dedesi kolunda gezdiriyor 9 kiloya yaklaştı tombik bi Bebek artık taşıyamıyorum kuçağımda taşırken bile sırtıma ağrılar giriyor dedesi kolunda taşıyor yatağa koyar koymaz ağlıyor düzen müzen hiç bişiy kalmadı yurt dışındayız türkiye gideceğiz salı günü nasıl uyutucam bu kadar ağlamaya nasıl milletin yanında kalıcam bilemiyorum hamak Beşik aldım kullanan varmı işe yarar mı? Ve sizin bebişler Nasıl bu ayda ?
AzraM
Canım benim kızımda 3 ay 22 günlük yaklaşık 10 gün gündüz uykusu bilmezdi gecede zor bela uyuturdum 1 saat olmadan uyanıyordu emziriyordum artık halim dermanım kalmamıştı uyumasa iyi bide durmayınca insanın hali dermanı kalmıyo yatarak emziriyodum artık öyle uyuyakalıyoduk ikimizde.doktora götürücektim nerdeyse bu kız neden uyumuyo diye hoş bizim gaz sıkıntımız hala devam ediyo onun etkisi var.ama 2 gündür düzene girdi sanırım geçici bir durum.birde dün sabah humananın gece çayından içtim sabah gece 2 kere uyandı ve öglene kadar uyudu .şuanda öglen uykusuna yattı.kızımı çok sallamadım genellikle kendi kendine uyurdu yine eski düzene dönmüşüzdür inşallah 2 gündür kendimize geldik .