Merhaba Tecrübeli Anneler desteğinize ihtiyacım var.Sütüm enfeksiyon kaptığım için uzun süre ilaç kullanmamdan dolayı kesildi ve kızımı mama ile besliyorum.Motor becerileri ve diğer refleksleri geliştiği için kavanoz mama ve diğer toz 4 aydan itibaren kullanılan ek mamalara geçmek istiyorum.Benim gibi mama kullandığı için erken geçen var mı ve hangi markaların ürünlerini kullandınız.Ben Hip düşünüyordum fakat ek gıda toz mamalarında gkuten var hero baby nin kavanoz mamalarında glutensiz ürünleri var tavsiyeniz nedir bu yönde ? Ayrıca ek gıda vericeğimi söylerken yine normal mamamıza tabiki devam iu sıkalada ilerlemeyi düşünüyorum.Toz ek gıda 4 ay itibari gece yazan mamalar yatarken diğer kavanoz 4 ay itibari ürünlerse günde ¾ çay kaşığı filan mama saati yaklaştığında ara öğün gibi düşünebilirsiniz hem mama saatini ileri atmak hemde farklı besinlere alerji olma ihtimali azaltmak niyetim malum piyasada mama sıkıntısıda var Hepsini dengelemek niyetim siz ne düşünüyorsunuz bu konuda sevgiler şimdiden hepinize 💟