Edakucukuslu bende şehir hastanesinde doğum yaptım cok memnun kaldım arkadasın anlattığı gibi hersey cok güzeldi bana denk gelen ebe ve doktorlar cok ilgililerdi temizlik cok iyiydi ben 3 gün yatmıştım hastanede günde 3 öğün yemek geliyordu sancı odasıyla doğum odası aynı içerisinde banyosu tuvaleti var tek kişilik doğumdan sonra seni servise alıyolar orada bir ve 2 kişiklk odalar var benim sansima tek kişilik denk geldi cok memnun kaldım emzirme hemşiresine kadar hepsi cok ilgililerdi