Durukusunannesii Yok canım korkma, emin ol yenileri çıkıyor. Bazı dönemler saçlarım aşırı dökülür ve hep kel kalıcam korkusu yaşardım, yine o zamanların birinde doktoruma gidip kel kalmaktan korktuğumu söylediğimde doktorum bana “eğer kelliğe sebebiyet verecek bir hastalığı yoksa kadınlar kel kalmaz” demişti. O zamandan beri içim daha rahat. Şuan hormonlarının kafası hâlâ karışık, o yüzden oluyor bu dökülmeler de muhtemelen. Birkaç ay sonra giderek azalır ve biter :)