İki aylık bebeğim günde iki üç kez mama veriyorum suda vermem gerekir mi ? Şu ana kadar hiç vermedim emziriyorum bebeğimi zaten doymayınca mama veriyorum sadece çok ağlıyor çünkü o zaman eltim çay kaşığıyla ver azcık dedi ama iki aylıkken verilir mi ki ?