Leylus Merhaba.Indirimden 232 adet 5 numara almıştım ama artık küçük gelmeye başladı 116 adet 107 tl hıc açılmamış paket 2 ay geçti diye ebebek geri almıyor ihtiyacı olan varmı ya da nasıl değerlendirebilirim fikri olan varmı istanbul sancaktepe
Damla59 Leylus dolap uygulamasından satabilirsin veya yanlardan kes Ped diye kullan 😂😂 aklıma bir şey gelmiyor benim de 😐
Leylus Zehrabaysan ay gerçektenmi çok sevindim ya eyüp sultan mahallesinde oturuyorum kızılay caddesi siz nerde oturuyosunuz 😍
Leylus Zehrabaysan normal bez canım kar edim diye 4 paket aldım 2.sinde küçülmeye başladı bitmedi daha idare ediyorum 116 tanede hıc açılmamış onu verip üstüne katip 6 numara alicam inşallah🙄 orayı hıc bilmiyorum ortak noktada buluşma imkanımız olurmu şamandıra merkez mesela
Zehrabaysan Leylus ben oraya uzağım Sarıgazi girişindeyim.Sunset fitness club biliyormusun orda oturuyorum.Oranın işletme sahibiyiz
Leylus Zehrabaysan yok canım ben hıc bilmiyorum buraları arabamız olsa ulaştırmaya çalışırdım ama arabamızda yok koronadan dolayı toplu taşıma vs de kullanmıyoruz o yüzden nasıl yapabiliriz bilemedim
Leylus Zehrabaysan canım bi arkadaş daha yazmış onlar gelip alabiliriz diyor onlara verim diyorum ama.ilk sen dediğin için sana bi söylim dedim