Tugbahosoglu Doğum sonrası göbeğinizde şişkinlik sertlik oldu mu hiç doğum yapalı 6 ay olacak neredeyse şişkinliğim hala gitmedi sanki 7 aylık hamileyim gaz mı var acaba sizin göbekler nasıl gitti ne yaptınız neler yediniz 😏
Zuhal1414 Tugbahosoglu standart beslendim bol bol koşturdum ev işi bebek derken..emzirdim eskisinden daha zayıfım karın falan kalmadı 3,5 ay oldu
CansuBozkurt_ Tugbahosoglu sertlik falan olmuyor ama şişkinlik.bazen oluyor ve çok fazla gaz oluyor. Bende 9 ay oldu doğum yapalı gaz olmayan gün yok diyebilirim. Sezeryan doğumun bıraktığı izlerden biri bu ola gerek. Şişkinlik ondan oluyordur canım. Göbeğim gitsin diye özel bisey yediğim olmuyor. Bebem yeterince götürüyor 😄
Busee04 Tugbahosoglu valla bebeğe gaz olur diye düzgün bişey yemedim zaten tabi aç kalmadım ama😂 suyu çok içtim zaten 51 kiloydum 70le doğurdum şuan 57 yim su içmeme bagliyorum 😏
1kahvee1kiitap Sezeryan sonrası 2 sene vücut kendine gelme sürecinde olur yani normal yeni yeni vücut kendine geliyor 🤗
Tugbahosoglu 1kahvee1kiitap ah ah inşallah geçer .. Eltım de sımdı de 1 sene aradan sonra 2.çocuğu doğuracak sezeryan onda hemen göbek gıdıyor anlamadım kilo problemınde olmuyor
1kahvee1kiitap Tugbahosoglu bende sezeryan oldum tabi başta beni kimse uyarmadi korse vs tak diye korse bol bol su tuket daha aza indirmiş olursun 🤗
1kahvee1kiitap Tugbahosoglu olsun geç kalmadın dene derim ben de şimdi şimdi takıyorum sağolsun herşeye karışan çevrem bu konuda sustu 😂😂
Tugbahosoglu 1kahvee1kiitap bende de var herseye karışırlar ama ıcrataa gelince hiç bişey yapmazlar 😂 deneyım bende
Busee04 Tugbahosoglu bende hıç tatlı sevmezdim hamilelikte bile yemedim doğumdan sonra canım hep tatlı çekti ama almadım nedense benim çocuk birüz yaramaz heralde koşturmaktan😂
Aylina_M Tugbahosoglu bana fa doktorum hemrn korse tak 3 4 gun sonra dedi tabi ağrıdan anca 1 hafta sonra taktım göbeğim kalmadı şükür