Selam canım anneler. Beybigörlüm 4 ay 20 günlük o uzuuun pis atağı geçirdik sanıyordum Kİ
TA TA TA TAM
3 gündür uykuda kafayı sağa sola sallayıp duruyor. Battaniyesini yakalayıp çığlıkla ağzına sokmaya çalışıyor. Bi garip ağlıyor bu ağlamasını tanıyamıyorum. Aç değil biliyorum gaz da değil. Ayağımda sallıyorum bu arada 3 gündür ayakta durmuyor, yatağında ve yarım saatte bir uyanıyor gece. Diş midir nedir ne dersiniz? Uykusuzluk göbek adımdı ama alnıma yazmama ramak kaldı💃
.