Gerçekten yapamıyorum her gece aynı olay 😥 2 ayını yeni bitirdi. Kucağımda sallıyorum yok beşiğe koyuyorum yok koynuma alıyorum yok uyumuyor uymuyor. 2 aylık bebek gece 12 de ayakta olur mu ayakta işte 😥 saat başı da kalkıyor uyusa da 😫 nasıl uyutacağımı bilmiyorum çok yoruldum düzelir mi 3 4 saat uyuduğu günleri görür müyüm 😥