BiciNanaMusi Yeğenim için çocuk doktoru arıyoruz genital bölgesinde bi farklılık var onun için önerebileceğiniz bi doktor hastane var midir 😏 (13 yaşında kız çocuğu)
busrasilra14 BiciNanaMusi canim gaziemirde gazikent tip merkezi var ordada gulcemal bey var. Benim bebegim cok ufak bir kere kontrole goturdum ama tavsiye eden kisilere cok yardinci olmus. Zaten kitap yazmis ve bitkisel şeylere cok onem veriyor. 90 tl muayene ucreti. İsterseniz bi goturun
[silindi] BiciNanaMusi ekol hastanesinde sabahat derici var. Kendisiyle uzun süre çalıştım. İşinde Çok iyi ve sıcak kanlı bir doktordur tavsiye ederim
BiciNanaMusi busrasilra14 cok teşekkürler öneriniz ve ilginiz için fakat 13 yaşında olduğu için kendisi çok utanıyor kadın doktor olsun istiyor bir de adet görmeye de başladı o yüzden fazla çekiniyor 😳
BiciNanaMusi busrasilra14 bir de bizim sıkıntı muhtemelen bitkisel ürünlerle geçmez operasyon gerektirecek gibi 😔
busrasilra14 BiciNanaMusi o zamsm sen kapsamli bi hastaneye gotur canim ameliyat gerekirse iyi biryer olsun. Ozellikle karsiyaka taraflarinda var. Konak tatafinda da egepol hastanesi var
BiciNanaMusi [silindi] çok teşekkürler şimdi google dan baktım da doktor hakkındaki yorumlar çok güzel hastane baya uzak 😭yarın bi arayıp bilgi alicaz🙏
4bilge12 BiciNanaMusi egepolde Dr Neşe Yar hanımı tavsiye ederim. Kendisi 2 arkadaşımın ve benim bebeğimin doktoru. Çok ilgilidir. Hatta arkadaşlarımdan birisi Neşe hanımın sekreteriydi. Tavsiye ederim. 265tl muayene ücreti var.
Epruu 4bilge12 bizde neşe hanıma gidiyoruz çok ilgili bir doktor çok memnunuz doğumumuda aynı hastanede yapmıştım değiştirmedim🌸