Ben de yeni yaşadım ayni durumu oğlum 4 aylık saglik ocaginda bingildaginin kapandigini söylediler cocuk doktoruma gittim bas cevresini ölçtü gayet iyi dedi kan tahlili yapti onlarda iyi çıktı d vit kullaniyoduk onu 1 2 ay birak dedi sonra bas cevresini olceriz kontrole gel dedi önemli olan bas cevresinin ayligina göre iyi olmasi canim normalse korkmana gerek yok