05ay05az20e1sra14na9di3r27 Mama veriyorum icmiyor su veriyorum iciyor 50 cc su icer yani bir seferde ve 3.5 aylık niye iciyodur
Miniklord 05ay05az20e1sra14na9di3r27 çünkü mama da olan açlık hissiyatını su ile tamamlıyor. Bence biraz fazla su veriyorsunuz. Suyun tadına alışmış ama mamanın tadını beğenmediği için midesindeki boşluğu onunla dolduruyor. Tabi sizin tercihiniz ama bizim doktorumuz mamadan sonra sadece bir iki çay kaşığı su demişti . Üç çay kaşığından fazla vermemiştim altı aylık olmasına üç gün var hala az su veriyorum
Hant 05ay05az20e1sra14na9di3r27 bu kadar su vermenizi doktor mu söyledi yoksa kendi kafanıza göre mi veriyorsunuz zira benim doktorum su vereceksen de sadece 1 çay kaşığı ver demişti ki dagahiçsu vermedim
Rojgl 05ay05az20e1sra14na9di3r27 ilk 6 ay suya ihtiyaç duyulmaz genelde ki mama ve anne sütünde su var . Bebeginiz suyla doyuruyor belkide karnını. Doktorumuz suyun fazlasıda zarar bu dönemlerde su zehirlenmesi bile yaşanabilir demisti tabi yine sizin tercihiniz .1 yas kontrolunde çok şu içiyor dediğimde birsey olmaz sudan artik demisti
PelinBilbir Bende icmiyor diye üzülüyorumm :) emzirirken hic su vermiyordum mamaya gecince vermek zorundaym ama cok icmiyor
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Miniklord biberonla veriyorum mecbur kasikla da icmiyor ne mama ne su fazla
Hant 05ay05az20e1sra14na9di3r27 verme kardeşim . Suyun tadını almış yemek yemeyi bırakmış kilo almanın durmasını bırak kilo vermeye sebebiyet verirsin. Biberonla su verilmez bu kadar küçük çocuğa
Esilamm01 05ay05az20e1sra14na9di3r27 canım benim kızımda mama içmez çok su içerdi doktora söyledim oda suyu az ver her mama dan sonra ver dedi su içtigi için mide suyla doluyor ve mama içmiyor bende suyu vermedim ozaman mama içti kızım