Misirekmegii NiDaAli_o Umeyrinannesi birpamukannesii Sertapbah43 Deletedmom4440 Mom080 1kahvee1kiitap Esraumay0934 Smhsvl Hale15069 birpamukannesii Kızlar * bebelerimiz için cüz * postu altında biz hatim yapıyoruz yanlış değilsem 27. Hatmi bitiriyoruz inşallah. Biz bebelerimize niyet okuyoruz arkadaşımızın babası hoca hatmin duasını kendisi yapıyor. Bi hatim grubu olmaktansa tek bi grup altında toplansak hem kolay biter hemde fazla hatim yapmış oluruz
ErenimBalOglum Kızlar bizimde postumuz var bebeklerimiz için cüz okuyoruz sürekli katılmak isteyen varsa etiket yapayım
ErenimBalOglum Umeyrinannesi bide canım hatim yapacaksanız türkçeden olmuyor arapça okunacak bi arkadaşa olur yazmışsınız ama olmaz diye biliyorum ben yanlışım varsa düzeltin
antropologanne ErenimBalOglum Çok üzüldüm şu an. Dün aksamda bir post acilmisti bununla ilgili. Sizi etiketleyecektim ama bulamadim. Katilamayacagim o zaman😢
ErenimBalOglum antropologanne arapça olarakk okunması gerekiyor canım sizde dua edersiniz canım üzülecek bisey yok 😊
antropologanne ErenimBalOglum Umeyrinannesi Meal degildi benim dedigim. Kurani türkçe okumak, latin alfabesiyle. Kimi olur diyor kimi olmaz. Zaten tecvitsiz olduğunda anlam karisikligi yasandigi icin ben internetten bir hoca acip onun okudugunu takip ediyorum. Anlami degismesin diye.