Betul34 benim doğum biraz sıkıntılı geçmişti belki o yüzden bakmış olabilir. Sezeryan oldum amelyat esnasında rahim kendini toplamadığından çok kan kaybetmiştim o yüzden bakmıştır belkide. 2 Farklı cihazlarla rahmin içine kadar baktı. Belki normalde ultrasonla bakıyolardır hiç bilmiyorum🤷♀️